.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کریس پنالتی خود را خراب کرد؛
صحنه ای که از رونالدو کم دیده ایم (عکس)
ستاره منچستریونایتد یک پنالتی حساس را در بازی امشب تیمش از دست داد.
صحنه ای که از رونالدو کم دیده ایم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس امشب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان میدلزبورو است. نیمه اول این دیدار با تک گل سانچو به سود میزبان به پایان رسید.

 

مهمترین اتفاق این بازی اما در دقیقه 20 رخ داد، جایی که منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت این ضربه ایستاد تا هواداران حاضر در ورزشگاه با اطمینان از گل شدن پنالتی، خود را آماده شادی کنند.

 

ستاره پرتغالی منچستریونایتد که یک  پنالتی زدن قهار است و خیلی کم این ضربات را هدر می دهد، با یک شوت زمینی و پرقدرت دروازه میدلزبورو را هدف گرفت؛ توپ مثل همیشه زاویه تندی داشت و با وجود اینکه دروازه بان جهت آن را تشخیص داده بود از کنار دستان او عبور کرد؛ مقصد اما این بار خارج دروازه بود و شوت کریس با اختلافی ناچیز و در میان بهت او و هواداران منچستر راهی اوت شد.

 

این اتفاق از آن جهت عجیب است که بدانیم کریستیانو رونالدو در طول دوران حضورش در منچستریونایتد (مقطع اول و مقطع کنونی) تنها سه ضربه پنالتی را در جریان بازی از دست داده بود و این چهارمین پنالتی از دست رفته او برای شیاطین سرخ بود. رونالدو سه پنالتی قبلی را در مقطع اول حضورش در منچستر مقابل ویگان(2006)، وستهم (2007) و بارسلونا (2008) از دست داده بود.

 

رونالدو از زمان بازگشت به منچستریونایتد هیچ پنالتی را از دست نداده بود. البته در دوران سرمربیگری سولسشر در منچستر، پنالتی زن اول تیم فرناندز بود که این موضوع منتقدان بسیار زیادی داشت.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.